Politika

cpmoUvodno izlaganje na tribini inicijative za pametan razvoj Lošinja »Čovjek po mjeri otoka« pod naslovom Betonizacija ili netaknuta priroda: Što je životna snaga (VITALITY) Lošinja? održanoj 17. travnja 2015. »

 

Izlaganje je bilo popraćeno prezentacijom

Izjava Bojane Genov u ime Inicijative radiju Lošinj - radiju Jadranka

Izjava gradonačelnika Garija Cappelija radiju Lošinj - radiju Jadranka

 

 

Comments  

+2 # Orahova ljuskaGargamel 2015-04-24 09:33
Možda sam slabo informiran, ali za pojavu jedne nove stranke na ovim otocima saznao sam tek iz obavijesti o Zelenoj čistki na službenoj gradskoj stranici. Tamo piše da su se u akciju uključili Mjesni odbori, komunalno društvo, Lošinj usluge, javna vatrogasna postrojba, osnovna i srednja škola, stranka Orah, poduzeće Jadranka, nogometni klub s najmlađim nogometašima i volonteri pojedinci koji će se priključiti ostalima na pojedinim lokacijama. Pa se sad pitam je li to stranka koja taji svoje postojanje kad do sada za nju nisam čuo. Pomalo me čudi što lošinjsko članstvo stranke čije ime je skraćenica od Održivi Razvoj Hrvatske propustilo prigodu da se predstavi javnosti učešćem u raspravi na već dvije tribine inicijative Čovjek po mjeri otoka na kojima su javno problematizirana brojna pitanja o temi održivosti planova razvoja ovih otoka. Ima li u toj orahovoj ljusci i nekog jezgra?
Reply | Reply with quote | Quote
+2 # octopusvid 2015-04-24 10:51
Quoting Gargamel:
Pomalo me čudi što lošinjsko članstvo stranke čije ime je skraćenica od Održivi Razvoj Hrvatske propustilo prigodu da se predstavi javnosti učešćem u raspravi na već dvije tribine inicijative Čovjek po mjeri otoka na kojima su javno problematizirana brojna pitanja o temi održivosti planova razvoja ovih otoka. Ima li u toj orahovoj ljusci i nekog jezgra?
Nisi mogao čuti za ORAH kad je osnovana kao HDZ-ova podružnica sa svrhom odvlačenja dijela birača. :oops:
Reply | Reply with quote | Quote
0 # Odvuče, odvuče..lignjica 2015-04-24 13:00
Nisi mogao čuti za ORAH kad je osnovana kao HDZ-ova podružnica sa svrhom odvlačenja dijela birača. :oops:
Točno je da ORah odvlači glasove SDP-u na nacionalnoj razini. Da li su Mirela Holy i Tomislav Karamarko u dosluhu?xxx :P
Reply | Reply with quote | Quote
+1 # Za koaliciju spremnipipeta 2015-04-24 12:15
Njihov je pozdrav ZKS: Za koaliciju spremni :lol: Pa su se zato pridružili Mjesnim odborima, gradskom komunalnom poduzeću, Lošinj usluge, vatrogascima, OŠ, poduzeću Jadranka i nogometnom klubu kao partnerima u čistki.
Reply | Reply with quote | Quote
0 # amateri svih zemalja,,,leon 2015-04-24 16:37
Quoting pipeta:
Njihov je pozdrav ZKS: Za koaliciju spremni :lol:
Sve stranke u Lošinju su ZKS osim HSLS-a, a i njega će kupiti do lokalnih izbora.
Reply | Reply with quote | Quote
0 # zakonihranitelj tuljana 2015-04-22 18:53
Gdje je sad onaj koji citira zakone kao opravdanje, jer ovo je sve po zakonu... ali sad ne idu njemu u korist pa je tiho...
Reply | Reply with quote | Quote
+3 # Tko tu kogaJao nama 2015-04-21 21:31
Slažem se sa većinom komentara,ali me zanima tko je izabrao ovog lopova i kretena.Priznajem prvi puta sam i ja glasao za njega,ali poslije nisam ja ni bilo tko iz bliže obitelji.Da li su većina stanovnika budale ili postoji mogućnost namještanja izbora.
Reply | Reply with quote | Quote
+2 # tko? tko?Pero 2015-04-22 08:50
Quoting Jao nama:
Slažem se sa većinom komentara,ali me zanima tko je izabrao ovog lopova i kretena.Priznajem prvi puta sam i ja glasao za njega,ali poslije nisam ja ni bilo tko iz bliže obitelji.Da li su većina stanovnika budale ili postoji mogućnost namještanja izbora.

Na kojeg točno kretena misliš? Izbor je poprilično bogat!
Reply | Reply with quote | Quote
+1 # Vjetar u leđaJedro 2015-04-21 11:25
Što se zbiva s gradskom tvrtkom Yacht club Velopin d.o.o? Čime se ona bavi? jel bi nam netko mogao reći koliko je novca dosad utržila,a koliko potrošila? Jel to ona imovina koja se namjerava podati ove godine?
Reply | Reply with quote | Quote
+6 # Yacht club VelopinZalizani 2015-04-21 13:30
Quoting Jedro:
Što se zbiva s gradskom tvrtkom Yacht club Velopin d.o.o? Čime se ona bavi? jel bi nam netko mogao reći koliko je novca dosad utržila,a koliko potrošila? Jel to ona imovina koja se namjerava podati ove godine?
Tvrtka je izvršila zadaću uhljebljivanja sindakovog prijatelja a nakon što je on našao drugo uhljebljenje tvrtka miruje. Osnivači su GML, Jadranka i Lošinjska plovidba, a sada je direktor Tatjana Braškić.
Reply | Reply with quote | Quote
+1 # pane e lavoroglavoč 2015-04-23 20:57
Quoting Zalizani:
Tvrtka je izvršila zadaću uhljebljivanja sindakovog prijatelja a nakon što je on našao drugo uhljebljenje tvrtka miruje. Osnivači su GML, Jadranka i Lošinjska plovidba, a sada je direktor Tatjana Braškić.
Sprema se izgradnja marine za mega jahte na Velopinu, uskoro ćemo ugostiti i samog Putina. :roll:
Reply | Reply with quote | Quote
+8 # Svoje i tuđeGerma 2015-04-20 21:16
Ta je demagogija prikladna za poimanje demokracije 18. stoljeća. Oni prodaju jer mogu i imaju vlast. To ne znači da je to pametno, temeljeno na stvarnim pokazateljima i dobrobiti za stanovništvo. Ne znači da je racionalno i održivo, da ne oštećuje budućnost zajednice i generacija koje dolaze. To samo znači da imaju većinu u vijeću i nikakvu opoziciju. To također ne znači da je predstavnička demokracija tako savršena da ne bi uključila različite oblike sudjelovanja građana, jer je u modernu demokraciju ugrađeno i savjetovanje s javnošću i polaganje računa javnosti i korištenje pameti i znanja koje nisu u službi ograničenih intersa političkih opcija i pojedinaca iz tih opcija.
Ostaje tvrdnja da Grad Mali Lošinj prodaje tuđe, naše, a iskazao se i u prodaji državnog. Baš zato što to mogu, što imaju tu moć, trebalo bi da osjećaju značaj odgovornosti koju imaju.
Reply | Reply with quote | Quote
+3 # javno dobrogost 2015-04-20 21:36
Sirotom tuljanu je nepoznat pojam javno dobro i ne zna da javno dobro nije prćija gradonačelnika i gradskih vijećnika.
Reply | Reply with quote | Quote
-1 # pokvareni austrijancineznalica 2015-04-20 21:14
Da austrijanci nisu gradili u uvali Čikat, moguće je da se niti danas ne bi tamo gradilo. Oni su ti zločinci koji su prvi započeli gradnju i betoniranje obale. kažu da je to bilo s mjerom. Kojom? Pa tada još nije bilo ničega i mjera je bila ništa ne graditi. Generacije iza ovih vlastodrržaca graditi će nebodere u Velom. S druge strane tko0 je na ovom otoku posadio ijedan bor, maslinu, smokvu? Svi smo zabrinuti i lajemo, a ništa ne činimo. Sve ćemo riješiti konferencijama i tribinama? Moš si mislit? Pa Bojana i Kikić imaju više od 6 banki, i kada odapnu nećemo imati niti ovu stranicu, a kamoli tribinu. Tko će je sazvati? Morti Pejić, Mlacović, Kamalić, Nedić?
Reply | Reply with quote | Quote
+9 # Tko je pokvaren?Bojana Genov 2015-04-21 10:49
Quoting neznalica:
Da austrijanci nisu gradili u uvali Čikat, moguće je da se niti danas ne bi tamo gradilo. Oni su ti zločinci koji su prvi započeli gradnju i betoniranje obale. kažu da je to bilo s mjerom. Kojom? Pa tada još nije bilo ničega i mjera je bila ništa ne graditi.
Austrijanci su izabrali najljepšu uvalu da uživaju njene blagodati i ljepotu. U njoj su sagradili prekrasne vile koje ne strše iz okoliša, veliki razmak između njih hortikulturno uređen tako da se uklapa u prirodni prostor. Između obalnog dijela i borove šume komunikaciju su omogućili stazama koje slijede prostiranje suhozida. Obalu su uredili za kupanje s malim molićima i ne prevelikim kupalištem. Veliki dio uvale ostao je prirodna obala i upravo taj spoj arhitekture i prirode su vrednovali bezbrojni stručnjaci, putnici i zaljubljenici u prirodu.

Austrijanci su ostavili generacijama koje dolaze, nama, jednu čaroliju u kojoj su Lošinjani odrastali, odmarali se, uživali u moru, šetali i ljubovali, ekploatirali tu čaroliju i zarađivali na njoj novce, izdigli se iz siromaštva i gladi.

Nitko nikad nije se usudio reći da je uvala njihovom intervencijom devastirana, kao što ni danas nitko ne tvrdi da je svaka ljudska intervencija u prostor devastacija i šteta. U javnom prostoru nikad nije izrečena tvrdnja da je potrebno vratiti se ni u blisku prošlost ni u pećine, ili pobacati tehnologiju koju koristimo, kao što vulgarno simplificira gradonačelnik Lošinja i postavlja stvari u krajnosti sve ili ništa kako bi uvjerio ljude da je bila nužnost intervencija u sve.

Mjera je ključna tema ove rasprave, ona mjera koja omogućuje da čarolija ostane sačuvana, da kulturno nasljeđe i sačuvana priroda i dalje rade za nas, današnje otočane i za neke buduće otočane.

Kulturno nasljeđe je porušeno. Netko je usporedio pretvaranje starih vila u hipertrofirane replike postupkom vađenja srca i zamjenom vatom. Ispod borova raste trava kupljena na metre, zelena ispod borova kao u dječjoj bojanki jer u prirodi takva prizora nema. Betonski ogromni šiljci strše u more, ponižavajući prostor idejom rasipnosti i iskazivanja moći investitora i koncesionara.

Većina plaže postaje nedostupnom za stanovništvo, a za malen ostatak preostao za javnu upotrebu, za privezišta i preostale prirodne plaže pripremaju se odluke, prostorni planovi po narudžbi i koncesije. Toliko puta spominjana šetnica koja ostaje dostupnom otočanima bit će s jedne stane omeđena čuvarima i upozorenjima o naplati, a s druge strane zidovima koje nisu postavili Austrijanci, nego novi gospodari i gubernatori Lošinja.

Čarolija je uništena, Čikat izgubljen za otočane. Izvađena srca, betoniziran i okamenjen, ograđen i zaobiđen cestom, Čikat postaje resort čija će se jedina vrijednost mjeriti količinom noćenja.
Reply | Reply with quote | Quote
+3 # AustrijaEU 2015-04-24 00:01
A jesu li se Austrijanci u 100 godina promijenili? Ni malo! Idi pa vidi njihove turističke atrakcije kako su uređene. Nikakve megalomanije, sa puno osjećaja za okoliš. Ako su Austrijanci profesori turizma onda ovi ruski investitori osnovnu školu nisu ni počeli pohađati.
Reply | Reply with quote | Quote
-3 # zakonhranitelj tuljana 2015-04-20 20:03
Obavijestite pravog vlasnika da "ovi" prodaju tuđe, tj. njegovo zemljište i problem je riješen. U Hrvatskoj je zabranjeno prodati tuđe...
Reply | Reply with quote | Quote
+4 # Pravi vlasnikHranitelj lavova 2015-04-20 22:32
Quoting hranitelj tuljana:
Obavijestite pravog vlasnika da "ovi" prodaju tuđe, tj. njegovo zemljište i problem je riješen. U Hrvatskoj je zabranjeno prodati tuđe...
"Pravi vlasnik" svog tog zemljišta su građani koji žive, rade i plaćaju porez Gradu Malom Lošinju. Nažalost, "pravi vlasnik" je ovlastio krive ljude da ga zastupaju i u njegovo ime su prodali nešto što nisu smjeli prodati. Zato će "pravi vlasnik" drugi put jako paziti kome daje ovlast da ga zastupa.
A u Hrvatskoj je "prodavanje tuđeg" postalo nacionalni sport i teško da će se skoro riješiti taj problem.
Reply | Reply with quote | Quote
+3 # nikad ne reci nikaddobri dupin 2015-04-21 08:08
Quoting Hranitelj lavova:
"Pravi vlasnik" svog tog zemljišta su građani koji žive, rade i plaćaju porez Gradu Malom Lošinju. Nažalost, "pravi vlasnik" je ovlastio krive ljude da ga zastupaju i u njegovo ime su prodali nešto što nisu smjeli prodati. Zato će "pravi vlasnik" drugi put jako paziti kome daje ovlast da ga zastupa.
A u Hrvatskoj je "prodavanje tuđeg" postalo nacionalni sport i teško da će se skoro riješiti taj problem.
Riješiti će se svi problemi kad promijenimo ovu potkupljivu vlast i smjestimo ih tamo gdje im je mjesto.
Reply | Reply with quote | Quote
+4 # tko nas izdaviktor 2015-04-20 17:05
"Zemlja ne pripada čovjeku nego čovjek zemlji" rekao je legendarni indijanski poglavica Seattle pred guvernerom Vašingtonskog teritorija 1854. godine. Govor koji odražava duboko razumijevanjepovezanosti svih stvari na Zamlji, prerastao je u svojevrsno "sveto pismo" za milijune zagovornika zaštite okoliša u svijetu. Naši gradski vijećnici sigurno nisu nikad čuli za taj čuveni govor, zato ovako olako rasprodaju otočne resurse zemljište, obalu, vodu...
Reply | Reply with quote | Quote
+2 # Otok na prodajuGeronimo 2015-04-20 19:24
Jedan nizozemski pomorac kupio je u 17. stoljeću otok Manhattan od lokalnog indijanskog plemena za robu u vrijednosti 60 nizozemskih guldena. Jedan povjesničar je kasnije preračunao da bi tih 60 guldena vrijedilo oko 24 dolara, jer radilo se o staklenim perlicama i drugoj bižuteriji. Na tom zemljištu je nastalo naselje Novi Amsterdam, koje će promijeniti ime u Novi York (New York) kad ga preuzmu Britanci od Nizozemaca 1665. godine.

Reply | Reply with quote | Quote
+2 # Građanski odgojIndijanac 2015-04-20 21:21
Ova djeca će biti skupljači golf loptica a možda će morati držati neke druge transparente u drukčijoj povorci za obranu svog prava da uopće žive na otoku.
Reply | Reply with quote | Quote
+5 # Bikovi koji sjedeGori uši Vinetu 2015-04-20 18:22
Quoting viktor:
Naši gradski vijećnici sigurno nisu nikad čuli za taj čuveni govor, zato ovako olako rasprodaju otočne resurse zemljište, obalu, vodu...
Naravno da su čuli, prodaju tuđe a ne svoje pa od provizije kupuju zemlju za sebe i za svoje .
Reply | Reply with quote | Quote
+4 # Nije važnoBezjak 2015-04-20 18:36
Pa oni prodaju samo bezvrijedne zelene površine izvjestila nas je pročelnica Jović :sad:
Reply | Reply with quote | Quote
+5 # prodajaNemo 2015-04-20 17:04
Kako da nikoga nije zasmetala prodaja tolike zemlje.Taj proces je nepovratan.Kako da to ljude s Lošinja ne zanima?
Reply | Reply with quote | Quote
0 # čista vodafrane 2015-04-20 07:55
Quoting kupač:
Lošinj nema rezervno Vransko jezero ,po studiji iz bivše države do 70 000 ljudi najviše moglo je biti istog momenta na Cresu i Lošinju..
..nema straha od prekomjerne potrošnje vode jer je Vransko jezero vlasništvo Hrvatskih voda, a komunalno društvo samo upravlja tim resursom.
Reply | Reply with quote | Quote
+6 # Nulto stanjeKomunalna infrastruktura 2015-04-19 21:59
U kakvom stanju nam je komunalna infrastruktura danas? Vodovod pušta na sve strane (a ni pritisak nije najbolji na višim pozicijama), elektrovod svako malo zašteka (posolica je kriva, kažu...), kanalizacija se vrlo sporo modernizira (ima još puno septičkih jama i izljeva za riješiti), telefonska mreža je toliko puta krpana da jedva drži vodu, internet je spor za poludjeti, a gospodarenje otpadom se još svodi samo na starinsko prikupljanje smeća iz pretrpanih kontejnera. A što je tek sa stanjem cesta (posebno onih "sporednih"), mostova (jedan je u skršen, drugi na popravku), popločenja ulica (puzzle od betona, rupa i ponekog kamena), odvodnjom oborinskih voda (svaka jača kiša i eto ti Venecije u centru grada)...

Tek kada se sve navedeno (i još ponešto nenavedenoga) dovede na razinu 21. stoljeća, tek tada možemo reći da smo spremni za daljnji razvoj, i to vrlo promišljen razvoj. Jer pitanje je do koje razine se uopće može razvijati komunalna struktura i koliko je to prostorno i financijski opravdano kada znamo da na našim cresko-lošinjskom otočju stalno živi manje od 10.000 ljudi.
Reply | Reply with quote | Quote
+6 # Vransko jezerokupač 2015-04-19 19:25
Lošinj nema rezervno Vransko jezero ,po studiji iz bivše države do 70 000 ljudi najviše moglo je biti istog momenta na Cresu i Lošinju ,treba uzeti u obzir da je u to vrijeme vrhunac tehnologije bila veš mašina ,da je bilo manje kuća,manje apartmana,manje zelenila koje treba zalijevati ,manje "industrijskih" postrojenja (kolektora) što troše vodu itd,itd .Danas se zasigurno troši puno više vode dnevno nego tada .
Reply | Reply with quote | Quote
+7 # TribunaN:M: 2015-04-19 17:08
ma nije u pitanju parkiranje u Haračićevoj i ili kupanje na Zagazinama već održivosti svih megalomanskih priča. Ako je predavačica na tribini rekla da je važno za pumpe i kanalizaciju količina vode i struje koja je potreban da taj sustav održava...
Reply | Reply with quote | Quote
+11 # Poslije mene potopVizija budućnosti 2015-04-19 15:56
Ako je igdje prostor jako ograničeni resurs, onda je to na jednom otoku. Što se taj prostor više privatizira to je manja mogućnost utjecaja građana na njegovu namjenu, jer ih procedura donošenja prostornih i urbanističkih planova stavlja pred svršen čin skrojen prema željama velikih privatnih vlasnika-investitora. Sadašnja gradska vlast učinila je sve da se upravo to dogodi kroz rasprodaju zemljišta i paralelno prekrajanje planova, sve u ime nekog samo njima shvatljivog "napretka". Ili ne shvaćaju u što su nas gurnuli ili shvaćaju, ali ih nije briga jer su na odlasku pa nek se drugi bakćaju s onim što će im od otoka i grada ostaviti.
Najtužnije u cijeloj priči je to da velika većina Lošinjana još uvijek misli kako nam se zaista događa "kvantni skok" u bolju budućnost u kojoj će, eto, biti gotovo besplatnih stanova za mlade, cjelogodišnjih i dobroplaćenih poslova na izbor, a lake love do krova. Kao da su svi upali u nekakav kolektivni trans, omađijani šuškanjem (tuđih) para i bukom strojeva. A kada se buka utiša i prašina slegne, vidjet će samo ograde, rampe i table "privat property" svuda oko sebe.
Reply | Reply with quote | Quote
+16 # DemagogijaDemagog 2015-04-19 14:13
Kaže gradonačelnik da ljudi prigovaraju sa svojih osobnih pozicija i da vode brigu o 300 metara oko svoje kuće, dok on mora misliti šire. kako to on misli šire kada rasprodaje zemljišta i troši nemilice proračune temeljene na prodaji i zaduživanju? Nije li inicijativa istakla nešto što je šire, a to je interes budućih generacija i budućih proračuna? Demagogija je imputirati da je odrrživa razvojna politika ravna povratku u pećinu bez mobitela, kompjutera i blagodati modernog doba. Demagogija je to koja nema budućnosti jer je jasno svima da je sadašnja politika kratkog daha, da ne vodi brigu o stanovništvu nego o interesima krupnog kapitala. Demagogija je to svima već poznata i svi su već prozreli taktiku gradonačelnika da izvrće teze, mijenja teme i ispunja prostor velikim količinama dima i magle kako bismo izgubili orijentaciju.
Gospodine gradonačelniče, odgovorite na jednostavno pitanje: biste li željeli biti gradonačelnik Lošinja nakon velike rasprodaje? Imate li ideju kako biste napunili proračun?
Reply | Reply with quote | Quote
+2 # Kolateralne žrtve destinacijskog managementaMaroje 2015-04-23 09:25
Quoting Demagog:
Demagogija je to koja nema budućnosti jer je jasno svima da je sadašnja politika kratkog daha, da ne vodi brigu o stanovništvu nego o interesima krupnog kapitala. Demagogija je to svima već poznata i svi su već prozreli taktiku gradonačelnika da izvrće teze, mijenja teme i ispunja prostor velikim količinama dima i magle kako bismo izgubili orijentaciju.
Tko je preslušao njegovu propovijed na radiju Lošinj mogao je čuti da u njegovu taktiku spada i uvjeravanje kako su za pretvaranje grada u destinaciju s pet zvjezdica žrtve nužne i neizbježne. Onako kako se u ratu protiv terorizma pobijeni civili i djeca nazivaju nužnim kolateralnim žrtvama, tako Kapeli opravdava naše žrtve u interesu krupnog kapitala. Svi smo mi kolateralne žrtve politike bezpogovornog podržavanja megalomanskih ciljeva ruskog kapitala. Gradska imovina je rasprodana (jer to su bile, kažu, "bezvrijedne zelene površine"), prostorni planovi se ciljano prilagođavaju planovima investitora pa nema nikakve zaštite prirode i kulturne baštine, a za njega ne važe ni odredbe komunalnog reda koja važe za nas ostale.
Reply | Reply with quote | Quote
+4 # Noćna moraVito 2015-04-23 10:13
Bili smo i do sada žrtve dest. managmenta na otoku vitalnosti. Cjeli centar grada je pretvoren u ugostiteljsku terasu (kafići, šatori) tako da se glazba i druga buka u sezoni ori po svu noć. A sada će biti još i gore: Zakonom o ugostiteljskoj djelatnosti dosad je bilo propisano da je radno vrijeme kafića i restorana od 6 do 24 sata, ali im se radno vrijeme moglo iznimno produljiti za dva sata. Prema novim pravilima, o kojima će na današnjoj sjednici raspravljati vlada, lokalna izvršna vlast moći će odobriti rad kafića i restorana na cijelu noć.
www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/Ukida-se-zakonsko-ogranicenje-Restorani-i-kafici-moci-ce-raditi-i-cijelu-noc
Kapeli, ne seri nam o gradu koji nije samo destinacija nego i mjesto za život mještana. I do sada je tvojom politikom grad bio žrtva ugostiteljskog biznisa, a sada će biti još i gore.
Reply | Reply with quote | Quote
+13 # BrojkeFrodo 2015-04-19 11:41
Brojke su neumoljive. Može netko reći da je lamentiranje nad izgubljenom travom i drvećem glupost, ali brojke koje pokazuju gubitak vlasništva nad zemljištem su zastrašujuće. Zemljište čak i kad se ne koristi je potencijal, ako postoji rast onda je moguće dati ga u zakup, koncesiju.... Prodaja je konačni čin i omogućuje jednoj generaciji političara da grade svoj imidž rastom proračuna i potrošnje dok našu djecu i unuke ostavlja u poziciji skupljača loptica, konobara ili onih koji odlaze trbuhom za kruhom. U par godina vladanja Lošinjem ekipa je rasprodala zemljišta i objekata za još jedan godišnji proračun. Tim novcem i dugovima koji rastu grade svoju sliku i klijetelističku mrežu poslušnika i podržavatelja, a za budućnost ih baš briga. Za mene je donedavna veliko pitanje bilo može li netko biti toliko glup. Može li gradonačelnik, takav broj vijećnika, savjetnika i pročelnika biti u tolikoj mjeri neuk i kratkovidan? Kad bi to bilo tako bila bi to najneobičnija raspodjela Gausove krivulje ikad viđena. Što je onda u pitanju?
Reply | Reply with quote | Quote
+17 # .......izdaja 2015-04-18 23:18
Ako je ovo točno što je Bojana ispričala,a ja vjerujemo da je,onda je gradonačelnik najveća izdaica u Lošinju i USKOK bi ga trebao pod hitno uhapsiti i zatvoriti. Sram ga bilo.Sina je poslao u Milano i sada rasprodaje otok i kad završi i on će pobjeći s tobom punom love.
Reply | Reply with quote | Quote
+12 # jednoglasnostPajser 2015-04-19 13:20
Ne možeš sve svaliti na gradonačelika. Sve njegove prjedloge amenovali su članovi odbora imenovani po partijskom ključu i vjećnici i to uglavnom jednoglasno. Opozicije u GV nikad nije bilo.
Reply | Reply with quote | Quote

Add comment

Security code
Refresh